THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Wednesday, February 9, 2011

Bertemujanji Yang Singkat ^0^

Semalam  bersamaan 10 February 2011, saat yang tak disangka sanga tau…tak lah sepecial sangat tapi dah jumpa tu utk kami sepecel lh tu..haha …bah ku ceritakan ok… begini..Sebelum kami berjumpa, aku ke IPD unirazak ambil partial transkrip dulu,lalu dapat panggilan katanya " Jumpa aku di terminal bas lepas ambil Transkrip kamu ya" jawab aku" okey....tunggu ya" . tepat jam 2.30ptg.. datang jua aku.. hehe.... tak sabar lah.... keluar saja dari perut kereta. Terus tuju ke tempat dia tunggu. " sayang...." huhuhu... miss him sebab sudah 1 tahun tidak jumpa lah. Malunya aku jumpa dia.Hehehe…. sebab…..macam rasa First time jumpa jak.. hahaha ..sot aku eyh..
Dia lah jejaka yang suka buat aku sakit hati,geram,benci,suka,lawak dan macam macam lagi lah. Hampir-hampir je putus.. tapi tak terjadi.. hehe.. kenapa ek?? Aku pun tak tahu… hehe
Memang ada bantahan untuk tidak menyukai hubungan kami. Tapikan…layan ajer lah cinta tu.. hehe. Dah rasa cinta tak dapat di buang. Macam cerita Marshanda.. kalau dalam cerita tu mereka 6 tahun tapi kami dah 8 tahun dah bercinta.. bosan??? Eyh x pernah terlintas rasa bosan. Aku anggap dia teman paling terbaik untuk aku. Jumpa dia semalam hanya singkat jak.. tapi sudah memadai mengisi ruang rindu.. (yelah tu… maka dalam h/p kalau bermesej aduh…. sehari tak ngam kalau tak ada gaduh) so, borak-borak lah kami berdua..tanya khabar. Sampailah jam telah masuk pukul 4.ptg.. Dia balik Engkelili aku balik Rumah aku..ehehe.. Hemmmm……. >>Cinta bukan sekadar untuk dirasa tetapi untuk diselami sehingga ke lubuk hati. << okey-lah.. aku chaw dulu.. nanti ada cerita baru aku share k.. byee….^0^


0 ulasan: