THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Tuesday, March 29, 2011

MENUNGGU.......

I'm still waiting....aduuhhh...bila lah aku pun "anggur" boleh di makan oleh aku.. ternanti nanti tertunggu tunggu sik juak ada berita. eyh....besok "kawan lelaki" aku dapat gaji la. Dia nak beli antara baju @ patung tapi... aku nak anting- anting silver hahaha... rantai silver dah.. jadi anting-anting silver la pulak.. bila dah part melamar tu nanti.. baru la minta beli barang kemas,baju @ patung..haha. eermm... gelang kaki aku x pandai pakai.. sebab aku extreme bila berjalan. nanti putus kalau tersngkut. jadi kalau anting anting tu dia x hilang.. sentiasa bersamaku. ^_^ . March dah nak melabuh tirainya,April semakin dekat menjelang tiba. Doaku.semoga aku dapat pekerjaan sekejap nanti. amen!

Aku nak share korang lagu korea yang aku suka sangat dengar.. dari G.NA-Black & White. suka dengan cara dressing dia..simple n daring. :)

 
So sebagai akhir kata,jumpa lagi esok ya. ^_^ bye-bye

0 ulasan: