THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Thursday, May 5, 2011

Semina Ngemadah Aja

Urang enda ngumpat pasal dik, urang kejako ke bala diri ajak. Anang ke maka pending ukui enda tau ninga engkertik mimit. Tajapan pia urang ditok ngala dik ga.Ya maia Laki keja shif malam,dik mega keja malam ga. Ukai ngumpat tok,nang sigi nyata, ukai bula mega nang sigi di peda ngau mata. Kitai makin Tuai makin nemu imun diri, tok makin tuai makin maka keladi gatal ga. eehh.... Kerita proton saga nya nadai meh kami jeles. kami ga bisi meh kereta brand new saga. 1st hand meh, duit bersih nya ukai duit kamah maka dik nya. Ti kejako ke anak urang maka kami tok, nai... badas gik aku tok peda ku... pemanchal bc budi basa ya kami tok. nadai maka kita nya ga....meda laki sampai ka berebut. Mansang biak kitai piak.. Nadai Laki @ Indu ndai meh kami tok desperate ndar.
Hemmm...... ingat pesan urang tuai ti dah nganu....kubur kata mari rumah kata pergi. udah ka parai baru minta ampun minta halal makan minum. dalam ati aku siko aja x akan aku halal kan makan minum ti ya dah parai ila. sedekah leka sembiang nda meh ku ka.. cukup jaik ya nya.. mina Tuhan aja ku serah ngukum sida ya.
Bangga aja meh Kita ti lepas ari nya, Tang anang enda ingat... semak pemati ilak...lepas ari nya sigi rerauh kita.
Ilak ga kita meda ti aku dah bulih kerja manah. makin kita muai fitnah makin kita ngasuh aku usaha gik ka berjaya....

0 ulasan: