THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Friday, July 1, 2011

cerciter cerciter pt 2

    Sudah 2 bulan aku jd pelajar CBG. aku Traning kat Agency Swasta yg ada shareholder juga dgn kerajaan.
Sudah msuk hari ke-4 rakan sekerja kau di suruh berhenti kerja kerna Boss kurang berkenan dengan kerja yg dia buat.  Sedih la juga sebab ak dia juga la rakan aku kat situ yang baik dengan aku. Aku dalam pemerhatian boss sekarang ni.. dia nak cuba ambik aku @ serap aku jadi Pekerja tetap dia. entah lah... belum lagi Boss tawarkan kerja tu.. dah mulut sorang staff tu cakap sedap mulut dia ja. Dia boleh cakap Boss Suruh rakan sekerja aku resign sebab sekarang ada aku . cuba aku tak ada.. memang Boss x berani buang dia. Tolonglah.... seolah olah dia letak salah tu kat aku. Aku mana Tahu semua ini terjadi. Aku rasa terkilan dan hendak menangis saja masa tu.. Seolah olah aku berniat jahat saja. hermmm....... Aku rasa mahu menjerit, mahu lari mahu semua la kecuali mati k..  :) Sekarang ni aku handle semua kerja nya rakan sekerja ku yang sudah resign kerana Boss yg suruh.. Berpegang dgn Doa agar semuanya berjalan dgn lancar. Amen.
 Jadi alu undur diri dahulu.. Byee.... :)

0 ulasan: