THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Saturday, August 13, 2011

Saat Yang Terindah semasa Orientation Course at Centre Modern Of Management

Pada 8 Ogos 2011,hari pertama jam 7.45am :: aku meninjak kaki ke tempat tersebut hati aku agak campur aduk. Di sana pelbagai tanggapan.. adakan kursus tersebut menyeronokkan atau membosankan?
Selang beberapa jam kemudian 8.30am :: semakin Ramai peserta datang. orang pertama aku jumpa Roxanne,orang kedua yang menyapa kami berdua... Torrence dan Dicky. Bermula dari saat itu aku merasakan..ada suatu keseronokan bila hadiri kursus di CCM. Owh... anda tidak akan percaya bahawa tempat tersebut bagaikan Hotel 5 bintang.. setiap bilik asrama mempunyai TV,water Heater dan paling best,anda tidak akan kesejukkan kerana di lengkapi air-cond. ..sangat selesa. Aktiviti yang pertama adalah Emotional Effectiveness. Di mana kami belajar mengenali personaliti diri sendiri dengan menggunakan  LEONARD PERSONALITY INVENTORY. Separuh daripadanya adalah benar tentang siapakah anda. wahh.... aku Creative Encourager dimana aku pandai memberi pendapat dan membantu orang yang memerlukan bantuan ku.. aku tidak mudah berkata tak nak. baik nya aku ni hahahahah!
 Hari ke-2 9 Ogos 2011, jam 8.30am kami mulakan aktiviti GOAL SETTING. Bunyi macam ala....borink nyer... tetapi.... bijak juga Facilitator kami.. oh ya... dari hari pertama sehingga hari kedua ini,yang mengendalikan ativiti buat kami adalah Encik Eric Neoh. seronok dengan telatah En. Eric Neoh bila bercakap. kalau dia jadi Lecturer tempat aku study.. pasti masuk seomuanya dalm minda hahahah...comform A++ @ 4 plat. hahaha!

Hari seterusnya adalah jalan seperti biasa.. tetapi hari ke-3 di waktu petang nya... kami buat senamrobik.. waaaa......sangat hermm.. tiada kata yang mampu aku ungkapkan... boleh batal puasa kalau yang muslim.. yang instructor tu orang yang agak lembut karekter. Lelaki ya.. ahhahaa... Aku lebih banyakan ketawa dari bersenam. hehehe. Setakat ini semuanya berjalan sangat baik sekali... hehehehe.

Di waktu malam nya, bila kami free dari aktiviti.... Kami karaoke.. haa... kat CMM ada bilik karaoke.. kami karaoke sama-sama. hehe... seronok la... sehingga la hari terakhir kami berpisah.. masing-masing ada haluan tersendiri. Mengorat langkah menjadi pekerja yang effective. Improve steph! u can do it.

Namun aku merindui teman sebilik ku ROXANNE,NORMA &SLYVIA.

Jadi, setakat disini sahaja cerita yang aku kongsikan.  selamat berehat semua... BYE ^_^




0 ulasan: