THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Sunday, April 3, 2011

Cerita Semalam ep 2

 Semalam I call U, U tak answer.... HELLO....Rakan Blogger tersayang...Apa Khabar cuti hari minggu anda... Pasti seronok kan..Aku pula sangat seronok. hehe.. Aku keluar jalan-jalan dengan "kawan". Kami berdua jer.. Hihi. Kami jalan dari Wisma Satok,sampai la menuju ke Parkson. Aku beli baju dia belanja. hehe.. Lepas tu aku tengok anting-anting silver. Aku beli lah.. ada diamond. (diamond tiruan haha).Sepanjang perjalanan kami berjalan,tak habis-habis nak makan aku ni tau. Sampai dia cakap kat aku.. perut tak pandai kenyang-kenyang. Aku hanya gelak saja. haha. Lepas tu, dia yang bawa beli Aiscream tapi dia yang tak makan. Alih-alih aku yang makan. Aiscream chocolate. Aku suka Chocolate. sedapppp....Aiscream Cornetto. ^_^
 Kami kemudian beli barang dapur untuk diri dia. Dia beli gula,beli kopi,beli mee meggi,beli telur dll. Aku pun ada beli,aku beli shampoo Dove jer. hehe.. Lepas beli belah,cari tempat makan.. (makan lagi.)......makan malam laa.
Makan di After 4. Sebab nya... makanan situ jer ada teste aku. Aku suka Butter Fish fillet with Rice. ^_^ sedapp..... nyam-nyam... ^_^
 Selesai kami berjalan,aku pulang ke rumah jam 8.00mlm. Penat sangat tapi berbaloi. Dia cakap kat aku puas hati dia dapat spend time dengan aku. Aku tersenyum mendengarnya...Okeylah, ada cerita baru nanti aku kongsi dengan korang ya. sampai berjumpa lagi.                          Bye-Bye! ^_~

0 ulasan: