THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Friday, April 1, 2011

cerita semalam

   Hi rakan-rakan blogger ku, apa kabar hari ini? sihat? ^_^ Aku ni nak kata sihat tak juga nak kata tak sihat tidak juga. Sederhana sihat jer. hihik! semalam aku join kawan-kawan aku support dia punya Basketball Aktiviti. memandangkan aku ni lama tak seman kat luar,Jadi aku pun setuju lah ikut, aku mulanya pakai kasut,akhir-akhirnya.......buka kasut aku main.. aduuhhh.....penat terkejar kejar bola. Belum smapai 5 minit dah tercunggap cunggap. hahahaha! tak kuat stamina. hehe.. apa lagi aku stop lah main..diganti kawan yang lain. haha.. balik kami semua pukul 6.45ptg.
  Kemudian,memandangkan jam masih awal dan masih dekat area pasar Kuching tu,aku Call my "kawan" ajak dia makan malam.. dia belanja la beb. Aku mana ada duit. Dia belanja aku kat restorant After 4,Jalan satok Kuching. hehehehhe... tapi tak habis lah aku makan,mungkin terlalu "makan angin" lepas main.. haha! aku minum jus oren jer banyak.. kira haus sangat la ku tu.. hihi....tambahan, aku tengah minum td,lepas tu......dia kenyit mata kat aku... nasib air aku minum tadi tak"offside" kalau tak.. dah terbatuk aku kat sana.. hahahaha! bukan-bukan saja si dia tu. hihik! aku semalam balik jam 8.00 malam..datang rumah jam 8.45mlm.
herrrmmmmmmm.........eyh..okey-lah aku undur diri dulu,ada masa nanti kita story telling kat kamu orang ya.. byeee...^____^

0 ulasan: